Nya överdrag till dynorna

Nu ska jag försöka att ägna lite tid åt den här bloggen…

De gamla dynorna såg så tråkiga ut men var inte slitna. Så jag köpte ett second hand-tyg för en 100-lapp. Det räckte till åtta dynor. Sydde överdrag med omlottglipa på baksidan. 

För att få en mer personlig prägel virkade jag en uddkant utmed båda kortsidorna. Perfekt titta-TV-jobb eftersom jag inte tittar så mycket. (Mannen blir lite härsken när han måste berätta intrigerna i deckarna!)

0 Responses to “Nya överdrag till dynorna”



  1. Kommentera

Kommentera

När jag inte skriver och fotograferar går jag till rummet där dammråttan bor.

Intresserad?